כוחות צה"ל השלימו תקיפה של מטרות טרור בלבנון

    קובי פינקלר No Comments on כוחות צה"ל השלימו תקיפה של מטרות טרור בלבנון

    מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור ואתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה

    צילום: אייל מרגולין/פלאש90  
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור ואתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה, זאת בתגובה לשיגורים ביממה האחרונה. בין המטרות שנתקפו, תשתיות טרור, מתחמים בהם אוחסנו אמצעי לחימה שונים ומפקדה מבצעית בשימוש הארגון.

    בתוך כך, הותר לפרסום כי ההרוג מירי הנ"ט אתמול ליד דוב"ב הוא שלום עבודי, תושב טבריה בן 56, שעבד בחברת החשמל. נשוי ואב לשניים. שלום עבד כ-34 שנים בחברת החשמל באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ.

    כזכור, אתמול, ירי נ״ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל בשעה שעבדו, בתאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב״ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, שמספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. למרבה הצער, שלום נהרג מפגיעה ישירה ובשעה זו.

    מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר מסר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו".

    מוקדם יותר, דובר צה"ל מסר בהמשך להתרעות במרחב הצפון וחדירת כלי טיס עוין, כי מדובר בזיהוי שווא. עם זאת, מחבלים ירו משטח לבנון לעבר מרחב נטועה ולעבר מוצב צה"ל במרחב שתולה. צה"ל תקף את מקורות הירי. עוד קודם לכן מחבלים משטח לבנון שיגרו טיל נ"ט לעבר מרחב נטועה לפני זמן קצר. צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.



    0 תגובות